آلودگی هوای داخل خانه

کیفیت هوای داخل ساختمان

بر اساس مطالعات انجام شده، هوای داخل خانه اغلب 2 تا 5 برابر بیشتر از هوای بیرون آلوده است و افراد به طور متوسط ​​90 درصد از زمان خود را در داخل می گذرانند، به این معنی که بیشتر ما در تمام طول روز هوای آلوده تنفس می کنیم. اما این همه آلودگی هوای داخل خانه از کجا می آید؟ اغلب از محصولات و مواد خانگی به ظاهر بی ضرر ناشی می شود.

انواع آلودگی هوای داخل ساختمان

بیشتر آلودگی هوای داخل خانه توسط محصولات و موادی ایجاد می شود که گازها و ذرات مضر را در هوا آزاد می کنند. منابع رایج آلودگی هوای داخل ساختمان عبارتند از:

وسایل احتراق

محصولات پاک کننده

لوازم اداری و صنایع دستی

مصالح ساختمانی

اثاثیه تازه نصب شده

کپک و سفیدک

شوره حیوانات خانگی

دود

کیفیت پایین هوای داخل ساختمان (IAQ) می تواند شما را با علائمی شبیه سرماخوردگی و آنفولانزا از جمله سردرد، سرگیجه، سرفه و احتقان بیمار کند. همچنین می‌تواند اثرات بیماری‌های تنفسی قبلی مانند آسم را بدتر کند و قرار گرفتن در معرض طولانی مدت ممکن است خطرات جدی‌تری برای سلامتی ایجاد کند. سرمایه گذاری در راه حل های آلودگی هوای داخلی می تواند به سلامت خانواده شما کمک کند.

چگونه آلودگی هوای داخل خانه را کاهش دهیم؟

در حالی که برخی از منابع آلودگی هوای داخل خانه را می توان از خانه شما حذف کرد، بسیاری از منابع مانند فرش و مصالح ساختمانی شما برای ماندن وجود دارند. بنابراین چگونه از تأثیر آنها بر کیفیت هوای داخل خانه جلوگیری می کنید؟

تهویه

اطمینان از اینکه خانه شما دارای تهویه کافی است، مهم است. تهویه کنترل شده با وارد کردن هوای بیرون، فیلتر کردن آن و استفاده از آن برای رقیق کردن آلاینده های موجود در هوای داخل خانه از راکد شدن هوا در خانه جلوگیری می کند. اما تهویه تنها یک راه حل پایه است. برای اینکه هوای داخل خانه خود را تا حد امکان تمیز و سالم نگه دارید، باید یک سیستم تصفیه هوا نصب کنید.

تصفیه هوا

تصفیه‌کننده‌های هوایدر داخل سیستم  های تهویه شما نصب می‌شوند، جایی که از فناوری پیشرفته برای حذف آلاینده‌های مضر از جمله گرد و غبار، شوره، گرده، دود، کپک، ویروس‌ها و باکتری‌ها از هوای تنفسی شما استفاده می‌کنند تا بتوانید با دانستن اینکه خانواده‌تان در حال تنفس هستند، آسوده خاطر باشید.

مجموعه هوا صنعت تاو تولیدکننده انواع سیستم های تهویه، سرمایشی و گرمایشی می باشد. از جمله محصولات تولیدی این مجموعه می توان به چیلر آب خنک، چیلر هوا خنک، مینی چیلر، برج خنک کننده، هواساز صنعتی و… اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی جهت خرید سیستم متناسب با فضای خود، با تاو صنعت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *